Stolt över min sambo 😊


Hejsan! 

Jag blev så otroligt stolt över min sambo idag. Han kom hem från jobbet och var väldigt hungrig, vanligtvis blir det antigen att värma en matlåda eller göra ex varma mackor. Idag valde han, själv, att han ville ha smoothie 😊 
Idag har jag också beställt hem ett stort paket med olika shakes och soppor, hoppas att det hinner komma tills fredag!! 
Igår kändes det som om allt gick fel, och att jag hade så fruktansvärt otur me allt! Idag vände det!!!! 
Vår hyresvärd skickade hit rörmokare som lagade toaletten och mina glasögon kom även till butik så jag kunde hämta ut dem 😊 wiiiiie 

Imorgon är det nyårsafton, det känns skönt att detta året äntligen är slut! Det har varit ett jobbigt år. Ser verkligen fram emot nästa år!! Det är året som hela mitt liv kommer förändras, jag kommer bli en smalare och mer hälsosam människa, vilket i sin tur kommer göra mig gladare 😊 

Hoppas ni alla får ett riktigt gott nytt år! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: